.

.

Monday, March 22, 2010

I hate Pimples

harini aku bangun tido ngan kepala yang sangat berat (poning gler nieyh) dan mood yang sangat menyampah (coz monday). Trus sahaja aku menggapai towel dan masuk ke bathroom. Tgk cermin adalah perkara wajib masuk bathroom. Ergh! muka aku dah ader pimples. What the *tut* pimples doing in my smoothy face..?

Bengang giler biler ader pimples ni. Gara2 aku main sambar jer pencuci muka my SIL so inilah hasilnya. Satu kat hidung, satu kat dahi and satu kat dagu! *&%$#@ memang cantik lah port parking dier kat muka ku... =(

Alkisahnyer aku balik umah my MIL last weekend n tertinggal my neutregina. Aku plak jenis yang wajib cuci muka kalu dah tanggalkan make up. so pinjamlah my SIL nyer cleanser. ntah aper brand ntah (kalu tak silap Biore kot). And tak sangka effect dier secepat ini aku dapat pimples.

Aku benci ko la pimples, muka aku plak jenis yang jarang nak ader pimples ni. Kalu ader sure la obvious. huarghhhh aku benci...

Pastu nak datang opis pun dengan tiada keyakinan diri coz terpaksa pakai foundation tebal2, pakai soft powder banyak2, kene pakai concealer tebal2..dah macam nak buat stage show plak. nasib baik takder la perasan sangat muka aku ala2 opera cina ni..


4 comments:

Mr & Mrs MonDoK said...

.:: Me tooo... Dia tengah bermaharajalela kat muka ni ha... Huhuhu!!! ::.

Elyn said...

hadoiii pimples adalah musuh ketat!!

Adlina Husaini said...

Babe, klik link ni http://manjadiri2010.blogspot.com/2010/02/kulit-licin-dalam-3-hari.html ada ina share tutorial regarding masalah jerawat neh..hope it may help =D

luna_e said...

me tooo!!!