.

.

Tuesday, March 9, 2010

I Miss My Bobi

gambar hiasan semata-mata

Semalam (8.03.10) petang around 6.30pm antar bobi ke bengkel yang tak dikenali. Aku tak pernah antar bobi ke bengkel sesuka hati coz aku ni seorang yang berhati2 skit ngan bengkel ni. Bukan per risau la kan coz dah macam aku baca kat email ni pasal antar keter keter ke bengkel pastu keter hilang. (moga dijauhkan dari aku..amin)

Sebenarnya aku terpaksa antar kat bengkel ni coz bengkel ni adalah bengkel favourite kakak yang dah langgar aku ni. katanya dier dah biasa n bengkel ni bagus buat kejer. so aku ikutkan ajer lah. lagipun dekat ngan umah aku. aku harap sangat takder paper yang hilang and semua yang original dalam keter aku tue still maintain.

Cepat lah pukul 5.00 pm, aku nak pegi amik Bobi pulang. hatiku resah gelisah bila tiada bobi di sisi. Hope bobi's condition will fine and i miss u sooo much darling.



No comments: