.

.

Monday, March 15, 2010

Jalan Tunku Abd Rahman


Dah lama juga plan nak shopping ngan my colleagge kat Jln TAR ni. alih2 last friday decide nak pg sana..almaklum lah, kejer kerajaan lunch ari jumaat lama la juga about 2h 45m. lamakan? si Lelaki sibuk nak ke masjid, dan si Perempuan pula sibuk gunakan masa itu untuk shopping.Weehuuu shopping weh pompuan mana yang tak suka!

so kami terbang ke sana pukul 12.15 pm..memang ramai la wanita2, makcik2 dan kakak2 nak shopping time ni..maklumlah lunch yang panjang.

aku n the geng ke kedai batu berkilau yang digunakan untuk letak kat tudung awning tue..bukan aku yang beli tapi 1 of my colleage la. ramai gle yang sibuk tanyakan harga la, tanyakan kesesuaian batu ngan tudung la..n macam2 peel.

erm kami masih berjalan sepanjang jalan TAR tue tetiba aku terjumpa Olyn (my old friend) sangat rindu ok kat dier. aku tegur dier and dier trus meluru ke arah ku n sambil kitaorg hug each others. (macam drama ok saat2 tue..hihihi) sangat comel kejadiaan tue. we hug n kissing each other (kiss pipi la). aku tak jumpa dier almost 3 yrs kot.

bila tangan dah penuh ngan barang yang diborong, maka kami pulang ke Putrajaya. lebih kurang kul 2pm gak la kami balik. sangat best walaupun dengan waktu yang singkat untuk bershopping.




pict aku n my cliq masa sesi memilih tudung



3 comments:

Farra Dhelina said...

untung nya lah keje kerajaan ni kan..rehat smpai 2jam lebih.. jeles2 heeee

Farra Dhelina said...

slurpee! ;p

-LaDy rAzOr- said...

dari putrajaya ke jalan TAR????
jauh berjalan...luas pemandangan yer, nyah!
ekekekee......