.

.

Monday, March 15, 2010

Malang Memang Tak Berbau

Plan asal Sabtu 13th March 2010

8.30 a.m
: attend exam (biasalah kalu kejer kerajaan sure ader benda2 ni semua)

1.00 p.m
: attend my cliq wedding at Setapak ( coz tak dapat join rombongan meminang adik aku ke Kuala Kangsar)

3.00 p.m
: visit my best friend at Setapak (dah sebulan bersalin tapi tak pg tgk lagi her 2nd baby)

5.00 p.m
: jogging

9.00 p.m
: lepak kat dataran Putrajaya sambil main helicopter


aku hanya mampu merancang dan Allah yang tentukan segalanya. Ya ampun hanya tuhan sahaja yang tahu betapa penat sanagt aku sabtu ni. apa yang jadi;

dalam bilik exam ni

8.15 a.m : attended exam (as per plan), but this exam finished around 11.50 a.m early than what i was expected

12.30 p.m : me n my hubby drove to Balai Polis Tapah coz dapat berita my 2nd bro accident at Tapah. hishhh malang tak berbau..Alhamdulillah dier n my cousin tak aper2 n yang truk pun keter jer.

4.30 pm : Semuanya settled and drove to KL.

7.00 pm :sampai kat rumah

9.00 p.m : tido..hahahhahha.penat

keter yang dilanggar hanya bercalar jer..memang kuat la ko CAMRY



3 comments:

Elyn said...

nasib baik la die ok....

Reflisia said...

itu lah lyn..Alhamdulillah dier takder paper..keter jer teruk..si Camry tue relax jer takder paper..cuma calar jer

-LaDy rAzOr- said...

xper...
aku maafkan ko sbb x melawat aku sampai aku dah abis pantang dah pon...
sebagai ganti, sila belikan aku prezzie arijadi+newborn keh!
hahahhaaaa...


p/s: mak mmg muka tebal,nyah... :-)