.

.

Thursday, April 22, 2010

Stress Bila diTegur.....Gemuk!


Erghhh mesti stress kan bila dapat call dari org tanya soklan camni!

Hello...bila nak kurus ni?(walaupun sekadar bergurau)

Perghhh makan dalam kot...aku ni tetiba terfikir kenapa dulu aku mampu lakukan dalam manage my meal n now tgk semua benda rasa nak makan! nak kata preggy tak juga..( tapi dalam hati berharap aku preggy).

Since January 2010 aku berazam penuh semangat nak kurus..at last ader la 0.5 - 1kg jer yang turun...pastu makan lebih skit jer naik balik...Arghhh makin stress..

tgk badan kat cermin tak ubah macam anak gajah!..

Bila nak outing, mula cari baju tuk dipadankan..baju2 cantik yang baru jer pakai sekali dua dulu lupakan jer la..memang tak muat. kalu muat pun macam sarung nangka la..

Arghh Im become stylesssssssssssss...woit mana Reflisia a.k.a masz yang suka sangat berfesyen ni...

Gemuk pun boleh Vogue aper..tapi biar kene ngan badan la..Arghhh aku benci gemuk...aku nak kurus!

KURUS, KURUS, KURUS...aku tak nak gemuk..nyah kau dari diri ku.!


8 comments:

Farra Dhelina said...

nak gemok mmg senang..tapi nk kurusssss.. mak aiii... mmg susahhh!!

mmg tension kan??? sama lah farra... grrrrr

Reflisia said...

memang Farra...tension kan!

Pandaman said...

nampak cam gmk lah,, tp comel...,cam panda.!! hehe....

Naz-Segalanya disini said...

btol..setuju dgn masz..siap ckp hai baru anak satu dah gemuk.sambil membanding2kan dgn kwn kwn lain.padahal dia sndr kawen pun blom

aYu said...

sy pun stress kalau org ckp gmuk..

kearl said...

aku dh buat blog..hheheh

rai said...

don't worry dear!!..xde gemuk mana pun..masz tetap menawan..

Qimie said...

biar gemok asal bahagia dan ada yg sayang.