.

.

Thursday, May 6, 2010

Kakiku di sengat LEBAH

Erghh sakit kot bila disengat seekor lebah pun..aku lah mangsanya!

sedang asyik akau bergegas nak siapkan bekfast, tetiba kakiku terasa sangat sakit n seperti digigit sesuatu. Bila diperhatikan tempat yang sakit tadi, rupanya kaki ku disengat lebah bila aku nampak ekor lebah di kakiku..n badan lebah tersebut sudah jatuh di lantai..

Aduuhhhh...meraung aku satu rumah bergegar..sang suami trus mendapatkan aku..

naper sayang?

sakit gler...bengkak kaki ku..Besar dah ni (kebas jer rasa)

and tak mampu aku nak jalan lagi..bagaikan kaku kaki ku di situ... nasib baik sang suami yang ada

..so arini Khamis aku MC tak dapat pg kejer...=(

5 comments:

Ieda Al-Habsyi said...

ciannyer ko masz, cepat2 sembuh ek, nnt leh g pulau perhentian @ penang, hehehe :)

Reflisia said...

Ida, thanks...stil bingung tak tau nak pi perhentian or penang..

Elyn said...

aduh.... sakit tu kene gigit lebah.

sorry masz entry ciput. ptg kang br ado entry panjang heheheh

Reflisia said...

elyn..memang sakit =(

kitatauke said...

salam perkenalan....
cb letak minyak tyt...bukan minyak toyota tau...:)....penah kene sengat ngan lipan mase tdo...kat ketiak....cepat2 letak ubat tu....lepas letak....tak bisa sgt...