.

.

Thursday, May 6, 2010

Kereta Baru


Teruja bila dapat kereta baru kan!..aku pun sama la tak sabar nak tgk kereta baru. Tapi malangnyer masa aku balik kg kereta masih belum dapat amik..InsyaAllah by tuesday baru dapat kata ibuku =(

tak sabar nak drive kereta baru ibuku..=)


balik Kg..yeay

Aku balik kg setakat 2 hari jer..by sunday noon dah bertolak balik ke KL. tak sempat nak kemana pun setakat lepak kat umah jer la..bersembang2 ngan mak abah ku.
Alhamdulillah boleh juga aku melepaskan rindu!

RnR Tapah pilihan kami untuk berehat..heheheh




3 comments:

nasazfrog... said...

masz, klu dok jauh ngn mak mesti rindukan,, tapi klu boleh nak stay dok kg je,,,

Adlina Husaini said...

tahniah atas kenderaan baru anda! wahh ayat skema habes hihi

y@n@ M!B said...

kete baru memang best! ^_^