.

.

Thursday, May 13, 2010

Sambung Belajar…

nak kene study lagi ker?

Dulu aku berangan and tersangat la suka nak sambung belajar …tapi kini aku keliru?aku baru jer dapat surat interview tuk sambung belajar. tak tau lah dapat ke tak sambung belajar ni..

universiti pilihan, sudah pasti uni lamaku Universiti Putra Malaysia!

upmlogo

perasaanku bercampur aduk ni..suka n confused

am i ready for this? am i willing to spend my time with the books, thesis, research?

huuuuhhhhh (mengeluh panjang)….confused lagi.

Paperpun pg jer la interview dulu. kalau la ditentukan aku ke bangku sekolah lagi, aku redha dan terima dengan hati terbuka.

8 comments:

Ieda Al-Habsyi said...

good luck lalink! :)

Reflisia said...

mekasih sayang!

mummy_ayu said...

salam kenal..good luck nak sambung belajar..belajar rajin rajin tau!!

Reflisia said...

hye mommy ayu..salam kenal juga..

mekasih yer..masz baru nak pg interview tuk sambung belajar...hehehe

Mr & Mrs MonDoK said...

.:: Insya-Allah ada rezeki tu... Just kena cekal sket la... Keje sambil belajar nie byk dugaan... Huk!!! Huk!!! Huk!!! Rindu nak sambung study gak... Sedeyyy... ::.

Reflisia said...

Mrs Mondok,

thanks 4 ur support darling..

Bittersweetflavours said...

klau dapat gi je... rugi tau, umo masih young lagi...ada kesempatan jgn d buang... tiada peluang ke dua ...kalau ada pun x sama mcm yg pertama...

Naz-Segalanya disini said...

alah bestnya masz..pergi jgn xpergi..ilmu kene tinggi..naz pun nak further masters ni..berazam..lepas anak dua