.

.

Monday, May 10, 2010

Sendawa Dalam Lift!

Hishhh hilang mood aku yang bersemangat nak kejer arini. Pepagi lagi dah bersiap siaga nak ke opis dengan mood yang baik di pagi Isnin.

Sampai kat lift nak naik ke opis ku, tetiba ader seorg pekerja bangunan yang sama dengan aku menunggu lift tersebut. masuk jer dalam lift tue, tetiba dier sendawa...Ergghhhh

Aduh! dah la dalam lift tue aku ngan dier jer..pastu bau plak rokok + nasi lemak kot + kopi kot + ikan kot = aku rasa nak muntah jer kat situ...BWEEEKKK..

eee tak senonoh..

andai la tersendawa skalipun, tutup la mulut tue skit n say 'excuse me' ker! hish takder adap kot. dah la bau memang tak bleh blah la..cnfirm muntah..

sampai skang kot aku terloya2 lagi bau dier..eeeee


5 comments:

Ieda Al-Habsyi said...

wek! hahaha!! giler busuk kan masz..malu je, huhuh!!

Reflisia said...

Ieda...memang la..masa dalam tue berdoa jer cpt sampai level 1..

Adlina Husaini said...

eeeyuk!! ada jugak laa org tak beradap mcm tu

Reflisia said...

Adlina; tak senonoh kan..yerkk

y@n@ M!B said...

eww baca entry pun dah boleh bygkan seksa duk dlm lif tuh..huhu..len kali kasi spray perfume kat muka dia.. ^_^