.

.

Tuesday, June 1, 2010

Meja Bakeri

0

cupie cupie cakes

aku sudah mula memasang angan2 ingin membuka sebuah bakeri..tapi ia tak semudah yang diangankan coz pelbagai langkah yang perlu aku hadapi dan belajar. bagiku biarlah ia menjadi angan n impian dulu..InsyaAllah ader rezeki nanti aku bukak la..

last few week aku merungut bahawa meja makan kat umah ku tak cukup besar untuk aku sediakan cuppies dalam quantity yang banyak..

hihihi..mungkin rungutan ku sampai ke telinga sang suami. tetiba last week datang la lori menghantar meja bakeri ke rumahku..!

wah dah jadi bakeri la umah aku ni…konsepnyer tgkat atas adalah umah ku syurgaku..tingkat bawah jadi bakeri ku kedai ku..hehhehehe

kata sang suami dengan meja bakeri itu aku dapat buat kek ngan selesa and lebih sedap dan cantik kek aku..hikhikhik

thanks wahai sang suami..opps terlupa plak nak snap picha table tue..aku bg tgk kek aku yang latest la…

DSC04956  nak tgk lebih banyak di sini yer

1 comment:

Farra Dhelina said...

wah best nya dpt meja bakerii.. nape tak up pic??

ctk nya kek rose tu :)