.

.

Thursday, July 8, 2010

Suami isteri sibuk

Bila aku bz ngan kek n sang suami bz ngan trail..macam dah lama tak jumpa kan! so aku n sang suami curi masa tuk dating..walaupun duduk serumah, tido sekatil, tetapi memasing rasa macam tak jumpa jer..hahahha sampai camtue skali la bz nyer...

bila aku buat kek sang suami malas nak kaco..bila dier bz ngan trail kat luar aku plak tak bleh nak join..(takkan aku nak join naik turun bukit ngan motor ni?eeee tak kuasa mak)

so memasing ngan program memasing..hahhahah

we had dated at Breeks Cafe, IOI Mall, Puchong. kat sana mula la cerita-ceriti pasal pengalaman memasing, bermesra dan aku mula lah request yang bukan2...contohnya nak ader BB (*toink)..hehehehe






our meals




2 comments:

Elyn said...

sesekali dating camni sonok kan!!

Farra Dhelina said...

mm sedap nyaaa...