.

.

Wednesday, July 21, 2010

Where is my own space?

Ya Ampun aku sangat tak sangka bz camni skali..

jadual kelas setiap hari start kul 8 pg.. sampai kul 5pm..aduhhh penat study ngan penat kejer lain sangat.

kalu study, setiap jam ader kelas pastu kelas bukannya dekat2..jauh2 sangat. after 1 class aku n the geng perlu berlari2 tuk ke kelas seterusnya..adooii..

pastu kelas start kul 8pg and aku memang la tak sempat nak bekfast..setakat bf kat ymah jer la pepagi ngan sang suami... kalau kat opis, lapar or haus bleh la masuk pantry..tapi kalau belajar, tahan jer la coz nak makan tak sempat..=(

masa yang ada hanya lah waktu lunch 1-2pm..itu pun hanya hari2 tertentu sahaja..kelas tak terhenti kat pkl 5 pm jer...bersambung pulak kul 8 malam samapi kul 10 malam...

bila masa aku nak bukak laptop n FB?????uwaaaaa stresss plak rasa..erm paperpun aku sedapkan hati coz course aku ni sebenarnya 4 tahun dan di compress kan menjadi 1 tahun..mana tak lintang pukang blajar...=)

paper pun aku kene kuat n tabah hadapi semua ni..pas ni aku bakal menjadi cikgu masih banyak lagi dugaan n cabaran yang akan datang..

3 comments:

Elyn said...

chaiyok2!!!

Farra Dhelina said...

yes! u kena kuat! ;)

y@n@ M!B said...

tp sy suka blaja dr keje..uhuhuhu~ =)