.

.

Friday, August 13, 2010

Boleh ker aku jual Baulu Gulung?

tengok ni hasil amali masakan aku..dapat hasilkan baulu gulung ni! boleh jual tak? hehehehehe..ini amali a week b4 puasa tau..kitaorg belajar buat kek guna 4 teknik, 1st enjut, putar, gaul n ramas & selangkah..

b4 this buat kek tak tau pun teknik aper..skang aku adalah baker yang berpengetahuan. bukan hanya mampu baking tapi aku tau teknik yang betull..ceeewaahhh..=)
sila layan pict kelas amali saya..


ini adalah box barang2 untuk masak tau..bukan box pancing ikan..hihihi

4 comments:

Aleyn said...

Wah...dah rupa Swiss roll dah ni...mesti sedap kan..

naz said...

haha box nya memang begitu ke?

Farra Dhelina said...

wah ctk..mcm kat kedai pya..dh blh wat niaga lah ni masz..

* ctk box u tu..hehe..semua sama kaler ek...hijau

-LaDy rAzOr- said...

wahhh....sedapnyer!lom rasa lg,baru tgk rupa aku dah tau mmg sedap ko wat!
heheheee.....
nak!nak!nak!
sila poskan ke gombak yer...
mekacehhhh... :-)