.

.

Thursday, August 19, 2010

Dapat Markah 0!


1st time dalam hidup kot aku amik exam dapat 0 mark! adooiii harap ini adalah igauan ngeri semata2..

pagi tadi (19.8.10) aku ader exam paper kemahiran manipulatif. tau jer la kan subjek ni memang bukan subjek favorite la.

konsep yang dibelajar adalah elektrik, elektronik, kayu kayan, pertukangan dan enjin...fuhhhh memang aku tak minat.

1st test sebenarnya pagiu tadi. yang diuji adalah bab arus (I), rintangan (R), kuasa (W), voltan (V), dan Fius (F)..masyaAllah aku tak suka pun bab2 ni..tapi aku faham n boleh ingat apa yang diajar.

Sebenarnya takder la susah sangat exam tadi, cuma aku keliru ngan tanda 'K' yang terdapat pada soalan sampai semua jawapan salah coz soalan nye adalah soalan berantai. salah jawapan tuk soklan 1 akan salah jawapannya sampai semua soklan. =( uwaaaaa

aku dapat tau jawapannyer, bila abis exam tue my lecturer bgtau jawapannya. sebab tue aku dapat tau yang aku bakal dapat 0 mark. unless my lecturer ader belas ehsan dan bagi mark tuk jalan kerja yang aku buat sampai abis paper jawapan tue...

4 comments:

Aleyn said...

Ekekeke...soalan berantai ek...moga lecturer u bermurah ati di bulan Ramadhan ni...hehe

Memey Anuar said...

heppp
mana boleh

dah salah markah 0 la :p

Elyn said...

adeh... mntk2 dpt la markah seciput gak...

Farra Dhelina said...

klu dh soalan berantai emmm mmg tak leh buat ape lah..slh 1, slh semuanya..

hrp2 lec u baik ht kasi ext mark eyh