.

.

Friday, August 27, 2010

Rindu pada yang makin jauh!


Di malam nan indah ni...aku tgk2 semula album raya tahun-tahun lepas....

sambil laptop ku mendendangkan koleksi lagu raya lama dan baru...

aduhhh teringat masa beraya bersama keluarga ku di kampung. Tahun ni merupa tahun bersejarah bagiku setelah 28 tahun aku dihidup dan tahun ke 28 ni aku tak akan beraya bersama keluarga aku sebaliknya aku akan beraya dengan keluarga mertua aku...

1st time ni tak beraya dengan family ku...tapi takper aku balik kg raya ke empat.=)

aku dah kahwin, dah bekeluarga dan aku ader tanggungjawab..

pict tahun 2009..bersama cousin ku..tema hijau purple

masih segar dalam ingatan aku beraya dedulu bersama kengkawan dan cousinku, kitaorg akan berjalan dipagi raya dari satu rumah ke satu rumah..dalam erti kata lain kutip duit raya..seronok nyer kan...happy jer tanpa memikirkan aper2...

pastu kalau dah penat, balik umah n beraya ngan parent memasing plak...then day 2 or 3, kami akan berjumpa dan compare how much dapat seorg..hikhikhik comel jer rasa.

uwaaaaa...rindunya! ia makin jauh n aku takkan dapat kejar..

tahun ni beraya kat KL jer..my hubby turn. sesapa yang tak balik kg meh la beraya kat umah saya yer... <3>

1 comment:

mama thieya said...

adei siannya dier.. takper.. beraya ngan hubby lagi bermakna..