.

.

Friday, September 17, 2010

1 Syawal 1431

 

Allahhuakbar..Allahuakbar…Allahuakbar…

Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Batin.

1 Syawal 1431, Seperti 1 Syawal yang lepas aku bangun tido, cuci muka n berus gigi n trus trun ke dapur bantu apa yang patut. kalau b4 this aku tolong my mom hidangkan ketupat, rendang dan kuih raya untuk tetamu, tapi raya kali ni aku tolong my mil..=)

lepas jer mandi, kitaorg bersiap siaga untuk ke masjid tuk menunaikan solat hari raya.

balik jer solat sunat hari raya..satu family berkumpul sambil menjamu selera. sedapnyaaa satay, rendang, ketupat, kuah kacang, lontong, (terliur bila dikenang  pagi syawal)

lepas semua dah kenyang, kami sekeluarga ( my parent in law, my sil’s family, my hubby n I) mula merancang untuk ke kubur arwah My BIL then ke umah Wan n Atok kat Klang.

Sebak rasa dihati bila melihat kubur arwah my bil. terkenang kubur arwah atok kat kg. sangat sebak sehingga menitis air mata dibuatnya. ku hadiahkan A-Fatihah untuk mereka yang telah pergi.

kami berkumpul di rumah atok n wan kat Klang..dapat sebahagian saudara mara kat sana coz ramai yang balik kg.

aku kelipkan gambar2 raya aku di 1 syawal

00 CIMG1067k.mas fam 1  9 1011       k.lina fam12 13 14 15  

 CIMG1085

78

di pusara arwah abang

2 comments:

mama thieya said...

sukanya boleh upload gambar raya.. mamathieya gak yg takder.. kene tunggu org tag dalam FB.. sedeyyyy..

Farra Dhelina said...

sobs..kt taun ni tak byk pic ler..sbb tak muat cmra yunkkkkk hiks