.

.

Saturday, September 11, 2010

Aktiviti Malam Raya!

Yeaha…esok raya!

Tapi aku beraya kat KL jer….Mak Abah, masz rindu sangat nak beraya kat Kampung.

tapi masz ader comitmen lain dan perlu jua dituruti.

eventho raya kat KL tapi happening tue mesti ader….suasana raya tetap aku rasai coz semua anak buah aku dan kakak n abang ipar ader balik KL.

so malam raya sure bz dengan nak masak rendang, ketupat, kuah kacang, satay, lontong dan kuih raya.

org kuat dalam masak memasak adalah my MIL and my SIL. aku adalah tulang belakang tuk tolong potong2 jer..hahhahahahha

walaupun kat KL aku tetap gembira beraya disamping suami tercinta dan bersama seluruh keluarga inlaw.

raya keempat aku nak balik kg..

CIMG1058

sampai kesudah aku failed buat ketupat ni..kat kedah ketupat daun palas

CIMG1046CIMG1047

CIMG1048

    menu hari raya , satayCIMG1050 CIMG1057

masak ketupat

2 comments:

Elyn said...

selamat hari raya masz!!

Farra Dhelina said...

sama lah mmg failed nk menganyam ketupat..tak reti..

slmt hr ry laling!