.

.

Monday, January 31, 2011

Cootee Seminggu

Wah..happy tau, dapat cuti Chinese New Year seminggu..

tapi kerja sekolah yang perlu buat belonggok ok..

tapi takper , seminggu nieyh aku bleh berhoorey hooora dengan berkualiti kot..heheheheh

memandangkan since sekolah adalah officeku, so setiap hari aku bangun kul 5.15 pagi…

dan bila cuti juga aku dah tak bleh bangun lewat coz da terbiasa bangun awal.

hari ini aku cuti..tapi sang suami masih bekerja and pas selesai siapkan breakfast and dier dah pergi kerja…laptop la tempat aku bermanja…heheheehhe

ok..talking about breakie, arini aku makan ketupat dan rendang sebagai pembuka hadaman perut..heheheh

macam RAYA kita plak rasa, pabila makan ketupat pepagi nieyh..

ketupat nieyh sebenarnya aku beli kat SOGO last saturday..

last saturday pg sogo, planning nak karok tapi tak jadi coz sang suami tetiba gastriknya datang plak..so sebelum turun ke parking nampak plak makcik jual ketupat and pelbagai jenis rendang..apalagi beli la..

pastu balik umah dah kenyang and ketupat tue simpan dalam peti sejuk jer la…

then pagi ni bangun and panaskan and makan…

sedap jugak..biasalah dah lama tak makan kan! tetiba teringat kat kg…

yer la kalau raya kan, pepagi makan ketupat sebelum pg solat hari raya…

31012011426

ketupat..aku memang fail buat losong dier.

tapi aku memang pass makan isinya

31012011429

rendang daging ..300gram RM15

2 comments:

Dinda Iva said...

yummy....nanti raya baru dok terkedek2 buat kelonsing tuk ketupat tuh...nanti iva pening bila nak ingat..hehehe

Farra Dhelina said...

wahh dh mcm raya..hehehe..sedap tu..sekali sekala mkn lauk raya kan