.

.

Monday, January 17, 2011

Cuti sekolah

hari ni aku di rumah..bangun pun pukul 11 pagi and trus update blog…

hehehhe. aku sedang menulis ni pun tak mandi lagi..kkekekek

rasa seronok di hati bila boleh bangun lambat, tak perlu fikir assignment, tak perlu fikir exam dan tak perlu fikir nak gi kelas…

malangnyer hanya seminggu cuti sekolahku and selepas ni aku kene pergi sekolah sebagai guru praktikal..=(

seram kot! takder pengalaman dan ilmu yang cukup di dada rasanya untuk menempuh semua ni..tapi aku harus lakukan!

ntah apa rasanya, ntah bagaimana keadaannya, ntah bila masanya aku boleh sesuaikan diri dengan semua ni…

Ya Allah Ya Tuhanku, permudahkanlah segala usahaku, urusanku dan perjalanan ku untuk menjadi seorang guru..aminnn

skang dah rasa nak mandi…daaa

1 comment:

Farra Dhelina said...

haaaaacumm!!! oh ada org tak mndi rupe nya..hehehe

wah nk jd cikgu daaa..mesti cumellll ;p