.

.

Monday, January 17, 2011

I miss my student's life

oh baru sehari aku nikmati cuti, tapi hati sudah mulai merindui mereka, kelas dan lecturer..

rasa macam baru semalam aku terima surat tawaran. semalam baru daftar di UPM…

tapi hari ini sudah berakhir sesi pembelajaran di sana…kini aku menanti saat dan masa untuk berpraktikal!

seram sebenarnya untuk menjejak kaki ke sekolah ni…pelajar sekarang bukan macam dulu

cabaran seorg guru sangat lah besar di zaman yang canggih manggih ni.. bukan setakat FB jer tapi lebih dari twitter dorang pergi…

kengkawan aku dah rindu la korang, rindu nak bergelak ketawa dalam kelas macam dedulu..rindu nak bersuka duka bersama!

aku harap nanti after praktikal kita jumpa lagi k..

aku bersyukur juga ada FB coz di situ kami boleh berinteraksi dan tahu apa yang kengkawan sekalian buat.

aku rasa bukan sahaja babes aku yang aku rindu bahkan satu course, 60 orang classmate aku!

betul lah kata cikgu aku dedulu…masa yang paling best ialah masa student..memang sangat best and masa ni lah tak payah fikir macamana nak cari duit lebih ker..nak kerja ker..or something complicated..

apa yang perlu belajar jer..

picha hari2 terakhir belajar

14012011349 DSC07584DSC07580 picha aku bersama babes and classmate aku

No comments: