.

.

Sunday, January 9, 2011

Inner Awning Colourfull

weeee…borong jgn tak borong..

hari sabtu smalam aku pg pasar malam jejalan cuci mata jer sebenarnya…

mulanya ajak sang suami pg sunway piramid siangnyer coz nak makan ngan my BFF kat OLE-OLE BALI, tapi dier bz plak ngan hal dier uruskan motornya yang accident aritu.

so malamnyer aku ajak dier kuar jejalan and dier ajak aku balik umah mom in law aku a.k.a umah mom dier la..

sebelum sampai umah tue aku ajak la singgah pasar malam dulu..beli apa yang patut untuk mom in law aku…

biasalah aku kan! menyelam sambil minum air…bila dah jumpa tue pasti beli! aku jejalan tgk shawl yang cantik2 n kot2 ader yang tertarik dihati…jalan punya jalan aku berkenan ngan inner awning ni..fuhhhh selambak aku beli…7 helai skali beli..hehehehe

dah jenis tak bleh beli 1 la katakan! mesti nak over tau membeli belah..tue buat sang suami slalu mengeluh tgk isterinya shopping…hahahha sang suami jgn marah tau…tak sampai seratus pun beli ni…kekekekekek

tapi best la coz aku jumpa inner awning cotton yang lembut and best tuk dipakai. =)

inilah yang aku sambar

CIMG2975 CIMG2978

ini adalah koleksi aku yang dah ader..weeehhuuuu banyak nyer…

CIMG2984

inilah contoh inner awning yang boleh dipakai dengan shawls…and boleh layan picha aku ngan inner awning ni k!

1 1 31122010196

3 comments:

Farra Dhelina said...

byknya yunk..kalerful lak tu!

Anonymous said...

eee....syoknya....shopping2 ni... i likeee

Anonymous said...

eee..syoknya shopping2 ni.... ;)