.

.

Wednesday, January 12, 2011

Jahit baju sendiri!

CIMG3022  CIMG3019 CIMG3028

tadaaaa…my runaway project

hehehehe..macam rancangan TV plak kan! ni sebenarnya semester lepas aku kene amik kelas jahitan, masak dan seangkatan dengannya…course Home Science kan so kene la amik semua subjek tue..

apa lagi projek jahitan pula ialah kene buat blouse dan skirt! bersusah payah aku berjaga di malam hari dengan buat blouse ni..and alhamdulillah succes juga…

aku dapat semula baju itu tadi after our project product di nilai oleh penilai product..heheheh alhamdulillah jahitan aku dapat B+

Walaupun tak dapat A aku bersyukur sangat coz aku ni bukan pandai sangat menjahit, sekadar bakat di pinggiran jer…hehehehhe

as cikgu ERT aku kene and tahu menjahit begitu juga dengan memasak. nak tak nak aku kene buat and tau cara nyer..heheheh

3 comments:

Farra Dhelina said...

boleh bukak kelas menjht la pas ni dear.. :)

Reflisia said...

ngeee..farra kene jadi student masz la kalau camtue.hehehhehe

missina said...

aku nk tempah leh ker,,hehehe