.

.

Wednesday, January 19, 2011

Jejalan Sampai Jalan Tunku Abdul Rahman

talking about Jalan TAR, semua org akan bayangkan banyak kedai tudung, kain dan pelbagai barang murah dan tempatnya sesak dengan kedai2 dan pengunjung yang ingin bershoping di sana. Tambahan pula kalau weekend kan!

kalau weekend yang meriahnya ialah Pasar Malam Jalan TAR. semua ader! bak kata org dari hujung rambut sampai hujung kaki. dan banyak food yang best. kalau sesapa rasa mengidam boleh la ke sana mencari apa yang di idamkan.

sesak2 ni aku memang kurang gemar skit coz aku tak suka bab tolak menolak ni. lagipun susah nak shopping kalau sesak2 ni. so semalam (selasa 18th Jan 2010) memandang kan aku cuti, so aku amik kesempatan ini tuk menambahkan koleksi tudung aku…

Ya ampun sangat banyak tudung cantik2 kat sana sampai aku rambang mata nak beli yang mana satu.

dari satu kedai ke satu kedai aku dan kawan aku Siti Rukhinah berjalan. ader yang berkenan jer trus sambar sampai 2 plak tue..

dah menjadi tabiat aku la skang ni beli satu tak boleh coz rasa tak puas n kene beli 2 skali. setiap jenis tudung aku beli 2 helai skaligus!

adoi takutnya penyakit ni….

aku bukan Fashionista tapi aku tak  nak jadi seorang yang buta fashion.

jejalan n shopping….jejalan and shopping …sampai lah perut rasa lapar and kami singgah makan ikan bakar kat lorong sebelah Mydin tue..aku tak pernah pun makan kat situ tapi my fren cakap dier nak cuba coz menarik.

masa kitaorg makan kat situ tak ramai sangat customer coz baru pukul 11.50am. since jam tangan aku menunjukkan pukul 12.00tgh..ya ampun meja yang kosong penuh dengan pengunjung yang ingin menikmati ikan bakar dan masakan kampung kat situ…ramai giler kot!

lepas makan jejalan n shopping lagi sampai la aku membeli 5 helai shawl dan 1 syria baru kata owner kedai tue..

tapi memang tak pernah nampak lagi syria tue..

terapi bagi mereka yang bosan duduk umah macam aku ni ialah shopping..ngeee =)

DSC07712

antara tudung yang di beli..i love this tudung’s colour

3 comments:

Farra Dhelina said...

mak aii byk nya shopping tudung!!

Yuyu Johanna said...

wah..peminat shawl.boleh pinjam x?hehe.
akak,anyway keep in tach ya. =)

nice to meet u.

Reflisia said...

farra, bukan senang nak datang Jlan TAR ni..borong lah banyak2..hehehe

Yuyu, hye yunk..do keep in touch k..