.

.

Thursday, January 6, 2011

Jimba2 at Alamanda!

Harini aku takder kelas and sangat free…

so my babe ajak kuar berjimba2 at alamanda sebelum kami mulakan praktikal..so pas anta sang suami pg kejer aku trus ke Uni..dan lepak siapkan assignment kat kolej..

lepas semua settle aku, n my babes trus ke Alamanda Putrajaya untuk berjimba2..relieve semua stress dan masalah berbenak di kepala..kene plak dapat karoke..

menyanyi sampai abis suara la kot! hehehhe…3 hours we spent our time with karok kat sana…adoii suara aku memang dah abis lansung…heheheh kene la amik fisherman friends..heheheheh

 4 5  CIMG2895 karaoke tak OK! hehehehe

CIMG2901CIMG2898

sambil menyelam minum air…peribahasa ni slalu aku guna n aku buat….hehehhehe

sambil berjimba, sambil tue shopping skali la..Ngeeee

pantang nampak esprit..mesti nak masuk punya, pastu mesti tak kuar ngan tangan kosong plak tue…teruk betul..mana taknya sale ke tak sale ker aku akan dapat at least 10% off barang esprit ni coz aku ader member card dier…hehehehhehe

so hasil masuk Esprit…aku sambar sehelai jeans..tgk2 juga shirts lain tapi tak berkenan..berkenan ngan purse tapi nanti dulu la coz nak PAW sang suami..hehehhee

CIMG2929 tadaaa..my new jeans

No comments: