.

.

Sunday, January 2, 2011

Miracle of 2011!

cantikkan tarikh ni 01.01.11?

ramai kot kat taman umah my mom in law ni kawen…sampaikan aku n my sil nak kuar shopping pun kene cari alternative ways tuk kuar dari taman ni. dalam pukul 12 tghari aku n my 2nd sil kuar untuk beli barang dapur..

yer la coz dah lama dok umah my parent in law..kene la beli barang dapurkan...aku shopping ngan my sil kat TESCO..=)

01012011208 01012011213

barang yang dah dibeli…ngee

sebenarnya 1 of my azam tahun ni nak cantikkan muka yang makin kasar ni..nak pamperkan diri plak la..so last week masa shopping ngan my sil Dr. tue aku bgtau yang muka aku makin kasar la rasanya dan makin tak cantik dah!..and minta suggestion dier..my sil ni kulit dier ya ampun cantik giler..kalau aku adore kulit sang suami, adore lagi kulit both of my sil ni…cantik giler…

k.lina fam

atas; my 1st sista in law family ( i adore her skin)

bawah; my 2nd sista in law family ( i admirer her skin also)

both of them have sooooo beautifull skin with beautifull color..OMG love their skin so

11

so she suggested me to try MIRA Q from Healin. so aku pun cam errmmmm..ok nanti la! itu plak jawapan aku…heheheheh

so balik dari shopping jer aku sampai umah my mil..kelihatan my sil Dr. balik PJ dan penuh la umah my mil ni..

sedang aku kemas2 barang dapur masuk ke tempat sepatutnya kat dapur tue tetiba my niece came to me and give me paper bag HEALIN besar la juga …

OMG MIRA Q! oh so supprised on 010111..

my sil blikan tuk aku upanya…owh touching!..Thanks sis, i love you…

01012011218 010120112200101201122101012011223

“ lepas ni mesti muka maksu lebih cantik dari muka mama kan!” hehehehehh that ayat sangat tak bleh blah…hahahha

so start 01.01.11 aku dah start using this product..after this kalau dah abis kene la beli sendiri plak!…toink =)

and now sangat tak sabar nak tgk result dier..owh Miracle nyer 2011..harap akan wujud lagi keajaiban di tahun 2011.

moga 2011 memberikan aku lebih kebahgiaan dan dimurahkan rezeki yang melimpah ruah..aminn   

    16

hehehhe..ini picha raya last year..2010

3 comments:

mariabasan said...

So ok tak this product?

Reflisia said...

Mariabasan, sangat ok and i keep using it til now. My face gonna smooth and even my lecturer, my colleague pun tegur and puji my skin. Highly recommended ! =)

Hazwani said...

Salam. I dah dekat dua tahun pakai facial cleansing foam Healin sbb muka berjerawat teruk. Now baru nak try cream Mira Q day n night. Harap menjadi la. heheh..