.

.

Monday, January 3, 2011

Pengorbanan Isteri

Isnin..Monday..

mesti ramai la yang tak baper nak suka termasuk aku n sang suami. sang suami dah makin pulih tapi kakainya masih belum 100% sembuh..

tapi pada hari ni, dier gagahi untuk bekerja. He's workaholic la..

time sakit pun dok risau pasal kerja dier...maklumlah kat opis dier the only one Graphic designer!

katanyer walaupun tiada kerja yang tertunggak masa dier mc accident tue tapi dier tetap risau kan opis nyer..

adoii la sang suami..stop thinking about ur office ok! now u r MC...

huhu...

so pepagi senin ni memasing liat nak bangun tido..tapi aku gagahi tuk buat breakfast and siap siaga baju untuk sang suami kerja.

memandangkan dier masih tak boleh jalan sepenuhnya n sudah tentu susah nak drive..so aku pun menghantar sang suami ke tempat kerja..

heheheh..org lain bz nak antar anak ke sekolah..tapi aku bz hantar sang suami ke opis..

ngeee...aku laksanakan tugas sebagai seorang isteri sahaja..kebetulan kelas aku harini start kul 12 tghari.

so petang nanti aku juga akan amik dier kat opis..takper la kan berkorban untuk sang suami. besar pahalanya andai apa yang kita buat seikhlas hati..

tapi tadi kat Bandar Kinrara sangat jammed due today is 1st day sekolah bukak tuk 2011..

=)


2 comments:

MrS. F!zA said...

salam kenal.. hehe tkpela lain dr lain.. htr suami pon ok ape.. syg2 gitu..

Reflisia said...

salam kenal mrs fiza...=)