.

.

Friday, January 7, 2011

PERTUKARAN PINJAMAN PTPTN ( 3% ) KEPADA PEMBIAYAAN UJRAH ( 1% )

adakah anda telah laksanakan????

ini untuk those yang belajar dulu guna pinjaman PTPTN!

maklumat ni aku dapat from my classmate yang bgtau..

masa diploma aku belajar dengan loan PTPTN…and bila degree, Alhamdulillah dapat scholarship JPA..heheheh =)

nasib baik tak banyak sangat hutang ngan PTPTN tue, skang pun aku still bayar and dah nak abis kot…tapi aku masih memerlukan pembiayaan ujrah supaya interst yang dikenakan ke atas pinjaman terhadap PTPTN di kurangkan..

tujuan sebenar Pembiayaan Ujrah ni adalah untuk menukarkan daripada pinjaman PTPTN yang mana dikenakan interest 3% ke atas pinjaman kita kepada pembiayaan pendidikan Ujrah dimana hanya 1% sahaja interest yang dikenakan..

ini yang telah diberitahu oleh seorg pegawai PTPTN kepada aku la..

so those yang rasa nak kurangkan jumlah interst pinjaman PTPTN nyer bolehlah daftar di http://www.ptptn.gov.my/gateway/ujrah.jsp

for more info kindly click here

permohonan saya telah berjaya..anda bagaimana?

No comments: