.

.

Sunday, January 30, 2011

Rockin’ On Sunday

sedap nya tido pada ari ahad kan..tambah pula dengan hujan sepanjang hari kan!

duduk atas katil empuk sambil di selimut oleh quilt yang lembut pastu depan katil ader TV..owh my bedroom..i miss it..

malangnyer jadual aku pada hari ahad ni sangat pack…bukan penuh dengan kerja2 sekolah but kerja2 sukarela…ececeh..

pepagi around 8 pm aku dah bangun baking cake…after deco cake around 12.30 bergegas siap siaga untuk menghadiri kenduri kawen sedara aku kat Kajang…

almost sejam kot dok pusing2 kajang tue…bukan per venue nyer kat Dewan Penjara Kajang..aku ni tau Kajang, satay kajang jer..yang lain aku memang tak tau…

finally after dapat guide from my bapa saudara sampai la jua kami di sana..

dalam pukul 4.30ptg sesi delivery cake. kali ni org yang order tue nak pick up sendiri so dekat giant kinrara jer la…

lepas antar kek shopping groceries plak kat Giant tue..sampai la kat umah kul 7 malam..

so tak dapat nak menikmati kesejukan di bawah quilt yang lembut sambil minum coklat panas dan menonton movie dalam bilik yang penuh dengan kemalasan…=)

ni la picha kat wedding yang aku pg…

DSC08002

aku yang suka bergambar..mood happy makan free

DSC08005

Pengantin di Pelaminan…cantik and berseri-seri muka

DSC08003  DSC08009 DSC08010

upacara bebaskan burung merbok tanda kebebasan kedua mempelai

DSC08012 DSC08013

Mr. Bugs and Mrs Bugs

DSC08017

bersama pengantin baru…semioga kekal bahagia sehingga akhir hayat

DSC08021    me n my aunty

2 comments:

Farra Dhelina said...

sweet lah u babe! i like.. one day, i nk try jugak kek u.. :-)

mama tisya said...

best kn bila ujan rs nk zzzzzzzzzzzzz je...hehehe...comel ler tudung tu...sesuai ngan masz