.

.

Thursday, February 10, 2011

Aku Tak Nak Pindah!

perpindahan adalah satu perkara yang sangat aku tak suka..

aku selalu berharap aku boleh lama di sesuatu tempat...coz aku tak suka pindah dan perubahan.

kalau perpindahan atau perubahan ke arah kebaikkan InsyaAllah aku terima..tapi kalau perpindahan atau perubahan hanya berubah tempat tapi hakikatnya benda sama juga berlaku aku memang tak suka.

tambahan plak nak kene tukar sekolah ni...lagi aku tak suka..

y? y kene tukar sekolah ?

sebab sekolah tak cukup kelengkapan kononya untuk aku praktikkan amali KHB kat sekolah tue...(ini jer pun sebabnya)

alamak! aku dah mula sayang dengan sekolah tue..dah mula mesra dengan student..aku tak nak pindah boleh tak?

aku nak tinggal lebih lama kat sana coz aku nak mula dekat dengan mereka dan berikan ilmu yang aku ada...

esok penentu segalanya..aku harap ader sinar yang memberikan aku stay kat sekolah ni...

aku harap Pengetua sekolah dan guru pembimbing aku boleh bgtau yang 'kami' boleh buat praktikal di sekolah tue! aminnnn

moga niat suciku mendapat keredaan oleh NYA...



No comments: