.

.

Sunday, February 27, 2011

Busy Sunday - Property

Ya Ampun….bizi nyer au arini…skang baru kat umah..

Fuhhhhh penat nyer seharian aku browsed R U M A H yang bakal dibeli..

dari Terrace double storey, pastu ke Semi D Single Storey pastu ke Semi D Double Storey…

sebelum sampai rumah contoh aku and sang suami sehati sejiwa nak SemiD Single Storey..

bila sampai jer kat show house ketiga2 buah rumah ni…tetiba semua berubah!

aku dah tertawan dengan 2 storey Semi D yang cantik tue….uwaaaaa

nak yang tue…sang suami plak kata dier berkenan yang 2 storey Terrace House tue…!

Dah keliru bangat skang ni nak yang mana satu! Aku cnfused la…aku and sang suami tak bleh buat keputusan dah skang ni! Uwaaaaaaaaaaa

Skang ni sang suami bz menyiapkan all the document nak submit to Bank tuk urusan pembelian rumah..tapi tak buat keputusan lagi, rumah yang mana satu nak!..ngeeee =(

takut plak aku jadi kisah last year, nak beli umah tue, sorang bekenan, sorang lagi tak bekenan and alih2 tak jadi beli…tup tup skang ni rumah tue rege ya ampun RM200k lagi mahal dari rege tahun lepas!

27022011130 wajah penat OTW nak balik umah!

2 comments:

missina said...

syoknya nk beli umah dah,,pas ni decorate lg mantap u,,best2,,pilih betul2 no,,janji hati puas key,,

Reflisia said...

kak na, cnfused lagi nieyh