.

.

Saturday, February 19, 2011

Dah rindu dah!

almost 1 month aku meninggalkan UPM..

semalam aku pegi UPM..disebabkan rindu sangat sampai nak pg bank pun kat UPM…

from Puchong trus ke UPM..

settlekan apa yang patut kat CIMB, pastu pg beli nasi kerabu belakng tembok UPM sebagai lunchie aku..(mengimbau kembali kisah student)

kemudian pg kedai photostate yang selalu aku pg dulu…jumpa tauke cina tue lepaskan rindu ahaks…(pg photostate homework tuk student)

kemudian round the UPM untuk mengimbau kembali saat pertama kali masuk sana, tempat aku registered masuk UPM, fakulti pertama dan fakulti terkini..semua tempat aku pergi..

cuma tak dapat jumpa lecturer jer coz aku pg time lunchie kan sure dorang semua bz makan, shopping and balik umah…

masih segar dalam ingatan tempat2 yang aku lepak, buat assignment, buat discussion dan tempat aku makan kt UPM ni..

heehhehehe..nampak sangat RINDU kan!

jom imbau kembali dengan picha kat UPM

5

sebelum ke kelas..sure aku snappy dulu dlm keter

31122010199  di kala bosan dalam kelas

CIMG0743 electrical project

IMG_1469  my 1st Assignment

CIMG1465

Sulaman taskCIMG2862 my BFF

CIMG0655

bag sekolah

3 comments:

Farra Dhelina said...

pndai ye u melukis yang

Reflisia said...

bila bosan, semua menjadi yunk..=)

Reflisia said...

eh yunk..lukisan tue my babe yang lukiskan dan kasi i..tgk la ader gambar i dari belakang coz she's in our behind