.

.

Wednesday, February 16, 2011

Mee Kuah!

korang penah tak makan mee kuah?

kalau kat Kedah memang famous mee kuah ni..

sebenarnya mee kuah lebih kurang mee bandung KL (bukan mee bandung muar)

my mom slalu masak mee kuah..tapi balik kali ni dier takder plak masak coz banyak sangat menu lain yang dier masak..

so masa aku and sang suami balik dari shopping kat Padang Besar, sebelum ke Alor Star, kami singgah di satu kedai ni nak makan mee kuah..

boleh tahan juga la mee kuah dier, tapi mee dier sangat sikit. Harga nyer lebih kurang KL juga..cuma murah 50 sen sahaja..kalau kat KL semangkuk RM4, kat Alor Star RM3.50..

kalau korang sampai Alor Star jangan lupa rasa mee kuah k…suggestion kedai mee kuah best aku tak pasti sangat la coz so far aku makan lebih kurang sama jer sedapnya…

tapi aku lebih prefer kat Restoren D’ Perindu, lokasinya terletak di Jalan ke Kuala Kedah.

kat situ seafood pun segar dan sedap masakannya…

04022011479  04022011482 

me and my hubby

04022011478

my lil sista

04022011474

mee kuah a.k.a mee bandung utara

3 comments:

Dinda Iva said...

saya nak yg mas masak leh..??hehehehe

Reflisia said...

Darling Iva, tunggu masz buat house warming umah baru masz masak k mee kuah...datang tau..

Dinda Iva said...

kalau dapat jemputan InsyaAllah datang..hehehe