.

.

Friday, March 4, 2011

Cabaran itu kepahitan yang perlu ditelan!

Cabaran!

perkara yang perlu di telan dengan berhati-hati dan penuh ketabahan hati...

jgn cepat melatah dengan cabaran yang datang sebaliknya, ambil peluang untuk harungi cabaran tersebut dengan penuh pandangan yang positif...

Ini lah yang aku cuba buat...ku tabahkan hati lalui cabaran ini...

pelbagai pandangan dan cadangan yang diberikan oleh people kepada aku untuk hadapi cabaran ini, ucapan terima kasih yang tak terhingga aku ucapkan atas semua ini...sangat hargai

dalam list suggestion ini ada juga kutukan diberikan dan juga pelemah semangat aku untuk aku hadapi semua ni..

InsyaAllah setakat ini hatiku masih kental untuk aku hadapi...

Semoga Allah permudahkan segala urusan ku ini dalam menelan sedikit PAHIT yang takkan merebahkan aku!

"Ya Allah Ya Tuhanku, andai ini yang terbaik untuk ku, KAU permudahkanlah segala urusanku ini, kalau ia adalah sebaliknya, jauhkan lah dariku!"



No comments: