.

.

Thursday, March 10, 2011

Menghitung hari..

Beberapa jam lagi…aku akan terbang!

hehehehhe bukan terbang ke mana pun..terbang bebas seketika…

ngeeee..bebas from mengajar jer…mean cuti sekolah

yeay! a week kot aku cuti…bertapa kat umah jer la…

Ya ampun sangat tak sabar nak tido lelama then bangun makan, masak n tido semula..hehehehhe

Bukan per..penat sebenarnya..walaupun kerja half day, tapi banyak menggunakan tenaga like berjalan ke kelas yang jauh dari bilik guru…naik tangga turun tangga, pastu mengajar yang tak boleh duduk semasa proses PnP, pastu menggunakan suara yang kuat untuk mengawal kelas dan mengajar pelajar…sangat penat!

Sebab tue aku memang tak sabar nak cuti coz nak rehat..aku dapat rasakan cikgu2 lain pun sama dengan aku..tak sabar nak cuti kan!

Minggu ni dari ari Isnin mataku asyik menatap Kalender jer, pastu fikiranku plak memikirkan program apa nak buat bila cuti ni..

best2..tak sabar la…bole shoppingggggg!

08032011834

this calender buat aku tak sabar nak cuti

08032011832   Milo ais + Mangga = Minum Tghari…hahahha

10032011857 Cikgu yang tak sabar nak cutiiii!

2 comments:

sakura040582 said...

cikgu nak p mana weh???

Reflisia said...

aku nak tido kat umah jer weh!