.

.

Wednesday, March 9, 2011

Mrs Botox

Pakai botok ker?

Eerghh panas siot soklan ni sampai telinga!

hanya senyuman manis mengiringi jawapan ku….’takder la, kenapa? nampak macam pakai botox ker?’

hehehheheh…tak kuasa aku nak pakai botox..ini semua original k..aku tak penah pakai lense, aku tak penah botox kan muka ku yang putih gebu ni (lagi perasan) and aku tak penah cucuk2 atau pakai susuk pun pada muka aku!

lagipun aku bukannya cantik sangat pun…kalau pakai botox pun aku rasa muka ku sama jer kot! tak cantik mana pun…

so aku sangat hargai diri dan bersyukur dengan apa yang aku miliki…

I’m not Mrs. Botox

05032011787

4 comments:

Dinda Iva said...

orang chumel...oklah tanya depan² dari cakap belakang..lagi sakit jiwakan mas...huhuhu

missina said...

pipi hg tu yg mahal,,original beb,,no botoks2,,,hehe

sakura040582 said...

ha, ko mmg pakai botox!!! hahahaha

Reflisia said...

baah, hahahhahahaha ko la antara yang tak percaya kecantikkan ku..ngeeee..heheheh