.

.

Thursday, March 17, 2011

Rezeki tak datang bergolek!

Setiap usaha pasti ader kejayaan!

Setiap kejayaan pasti dengan usaha yang bersungguh-sungguh...

begitu juga dengan Rezeki...tak datang bergolek kan! ini yang aku pegang dari dulu sampai lah sekarang..

bak kata mak aku, jgn mengharap rezeki turun bergolek dari langit kalau tak der usaha dan ikhtiar untuk mendapatkannya...

nampak sangat mak aku nak aku berusaha sendiri untuk dapatkan apa yang aku nak kan, tanpa mengharap dari orang lain ...=)

Terima kasih mak, kerana kata2 mak sehingga Masz berjaya sampai sekarang..Alhamdulillah

Alahai rindu mak aku pulak..! padahal baru jer dier datang umah last couple of week...

Ok ! talking about Rezeki ni...syukur Alhamdulillah aku dapat B E lagi

Thanks Nuffnang...ini pun rezeki yang dtg hasil usaha ber blogging...=)











No comments: