.

.

Thursday, April 7, 2011

Aktiviti pasangan yang masih belum ader anak!

Jom intai2 skit…apa kah aktiviti kami?

hehehhehe…pasangan suami isteri yang masih belum ader anak ni boring ker kehidupannya?

hanya pasangan itu sendiri yang menentukan nya samada bosan atau tak!

yang pasti aku dan sang suami, Alhamdulillah kehidupan kami H A P P Y!

yang penting skali ialah;

1. aku akan cuba merancang dan membuat aktiviti yang menarik

2, sesekali buat aktiviti luar biasa cthnya macam aku n sang suami suka buat plan ad hoc

3. kalau keluar bersama aku akan buat klakar sampai sang suami ketawa tergolek-golek..bukan kat umah jer buat lawak ni..heheheh

4. kalau keluar tue kalau boleh pakai sedondon…heheheh slalu juga aku buat!

5. Sesekali hi tea kat luar..macam aku baru2 ni had hi tea kat Bangi Kopitiam

6. Disebabkan banyak masa kan (mean tak de anak dan banyak masa terluang) so cuba cipta sesuatu menu, atau makanan atau dessert yang baru untuk dihidangkan kepada sang suami..

7. Kalau takder aktiviti, mesti berjogging di taman bunga..sambil ber dating sambil sihat kan!

ini lah antara aktiviti yang aku slalu buat untuk happy kan kehidupan kami..hehehehhe

baru2 ni aku dan sang suami hi tea kat Bangi Kopitiam. dan sebelum hi tea tue jejalan amik angin pusing2..pastu dating2 dan makan2..

hehehehehe jom layan picha aku sempat snap

030420111357  030420111364030420111369 muka yang suci murni tanpa sebarang make up

030420111365

memasing dok update FB kat sini…heheheh wifi free kan!

3 comments:

Dinda Iva said...

hehehe..suka plan ad-hoc...suka masak...suka bergurau...nice entry dear..

Farra Dhelina said...

selagi ada masa terluang enjoy the honeymoon dear!! hehe ;-)

Sue Rosly said...

Enjoy dulu sebelum ada anak. Nanti dah ada anak, kurang masa nak berdua ni, koz asyik ingat anak jer dulu nanti... ;)