.

.

Thursday, April 21, 2011

Benda di Idam..kini milik saya

weeee…dah berbulan teringin nak!

tapi malas nak buatkan…nak request kat mak mertua..M A L U !

takut plak mak mertua kata pemalas plak kan..coz asyik sangat request masakan itu dan ini…hehehehehe

tapi nak tunjukkan rajin skit tanya jer la resepi macam mana nak buat SERAWA DURIAN + PULUT ..padahal mak sendiri dah berulang kali ajar…heheheheh

Sayangnyer perasaan malas menyelubungi diri…maka tahan jer la kempunan ini.

Alhamdulillah, apa yang dihajati dapat juga makan semalam kat kantin sekolah..so yummy

sedap hingga dihirupnya serawa durian (tak senonoh tul cikgu ni)…nasib baik kat kantin tue aku jer ader…heheheh so takder la nak malu sangat…malu ngan diri sendiri jer..=)

200420111499

No comments: