.

.

Friday, April 1, 2011

Broken Heart


Someone has offended me!

OMG...dier cuba tuk betray aku...
depan mata kot!

tapi aku redha dan tabahkan hati..mungkin ini adalah satu ujian tuk aku oleh Allah.

refleksi diri; maybe aku penah lakukan kesilapan? dan ini balasan untuk aku.
Biasalah manusia kan...tak pernah lari dari kesilapan.

Tapi sekarang, aku rasa susahnya nak heal apa yang dier dah buat kat aku! walaupun 1000x maaf telah dilafazkan, tapi hati berkecai ini sangat sukar untuk disambung....

kalau di gam semula pun ntah cukup ntah idak kepingan hati yang telah berkecai ini.

yang aku mohon moga aku diberi kekuatan untuk menghadapai semua ni...



5 comments:

Dinda Iva said...

sabar ok maz sayang,.,,dugaan tu..Allah nak uji kita....

missina said...

semoga tabah menghadapi ujian,,,

Reflisia said...

Dinda, Kak Na; i need ur shoulder to cry....=(

Farra Dhelina said...

nape dear??..sabar yea..

Dinda Iva said...

meh sini meh....sentiasa ada utk u...