.

.

Tuesday, April 26, 2011

Farewell Party ~ Part 1

Minggu lepas adalah minggu terakhir aku kat sekolah praktikal aku.


so minggu lepas perut aku muncit daripada biasa la coz banyak sangat makan


bermulanya dengan pelajar kelas Tingkatan 1 Sapphire. Ini memang kelas pure ERT yang aku ajar.


Aku sangat berbangga dengan kelas ni coz diorang memang menggunakan sepenuhnya apa yang aku ajar. nampak sangat apa yang aku ajar mereka faham..


dan aku tahu mereka juga sangat bangga dapat cikgu macam aku coz feedback yang aku dapat, adalah aku seorang guru yang membuatkan mereka suka dengan mata pelajaran KHB. dan sehinggakan aku dapat banyak hadiah


walaupun hadiahnya kecil tapi sangat beharga buat aku..inilah APC bagi aku seorang cikgu practical.


sangat sedih bila mereka datang kepadaku dan mencium tanganku sambil memohon agar aku tidak tinggalkan mereka.


adoii syahdu…


paperpun terima kasih sangat kepada satu sapphire kerana memberi kerjasama kepada Cikgu Masz dalam menyiapkan dan menjalankan praktikal cikgu di dalam kelas kamu


DSC08549


macam artis la rasa bila dorang semua nak amik gambar cikgu..


weeeeeeee



Camera Sony 2 Semua nak bergambar dengan cikgu



Hari yang sama juga, Kelab ERT turut mengadakan jamua ringkas sempena aku dan cikgu Hanis (seorang guru prktikal lagi) akan mengakhiri pengajaran di sekolah ini.


sangat tak sangka sampai ke Kelab pun nak buat farewell party untuk kami guru praktikal ni...inilah yang dikatakan org berbudi kita berbahasa kan…


Makanan yang simple dan sedap dihidangkan kepada kami. dan aku sangat tak sangka walaupun hanya 12 minggu aku di sana, tetapi kami di raikan seperti dah 12 tahun di sana.


Aku terasa sangat dihargai dan diterima di sekolah tersebut dari guru hingga ke pelajar.


Camera Sony 21 DSC08560 ahli kelab ERT



DSC08563 DSC08577 Hadiah dari Tingkatan Satu Sapphire


terima kasih sayang-sayang cikgu.

3 comments:

Farra Dhelina said...

well done dear..u berjaya buat student u minat dgn subjek u..

Reflisia said...

farra, sangat tak sangka la...sampai macam tue skali..

CutieIntan said...

bestkan jadi cikgu...dulu sempat jab jadi cikgu untuk mentossori...ni mesti cikgu kesayangan ni