.

.

Thursday, April 28, 2011

Farewell Party ~ Suprise!

Terima kasih Sekolah Menengah Kebangsaan Puchong Permai.

OMG, I’m so proud be 1 of SMKPPm. walaupun hanya 12 minggu aku di sana, tapi apa yang aku dapat bagai 12 tahun mengajar.

Aku sangat bersyukur bila mendapat seorang guru pembimbing yang sangat baik dan selalu membantu aku dan rakan seperjuangan (Cikgu Anis, guru praktikal UPM juga), guru-guru lain yang tak jemu melayan aku yang selalu bertanya, memberi tunjuk ajar kepada ku yang selalu saja minta di ajar.

Bagiku cukup sudah dengan ucapan penghargaan dan bukan jamuan besar-besaran yang aku impikan…

Aku sangat terkejut pada pagi hari terakhir (Jumaat 22 April 2011) latihan praktikal aku. Sedang aku mengajar kelas tingkatan satu sapphire, tetiba Cikgu Anis datang ke kelas bgtau pengetua nak jumpa kat Bilik Pengurusan Kediaman. Tekejut mak nyah tetiba pengetua nak jumpa.

Sesampai aku kat sana, ya ampun, sangat tak sangka rupanya ader suprise farewell party from pihak sekolah dan guru.

Wow..aku terasa sangat dihargai dan diterima oleh pihak sekolah akan kedatangan kami ke sekolah SMKPPm ini.

sangat tak sangka…bukan party jer tapi tak lupa juga hadiah tuk aku dan Anis.

alahai nak menitis air mata bila diraikan begini skali.

paperpun T E R I M A  K A S I H yang mampu aku ucapkan kepada mereka semua dari Pengetua hingga la pelajar yang banyak membantu saya dalam mempelajari dunia perguruan ini.

Makanan untuk party ni sangat la banyak coz dorang senyap2 plan potluck skali..sampai tak termakan la aku ni…

Camera Sony 22

Menu Utama; Nasi Lemak + Ayam Goreng Berempah, Soto, Roti Canai,Fruits Tartlet, Kek, Puding Roti dan macam lagi la…

DSC08653

Thanks Puan Pengetua (who wearing Pinky Baju Kurung)..mudakan pengetua saya

Camera Sony 23

saya pakai shawl hadiah from my lovely student Myra from 1 Sapphire..=)

Camera Sony 24  The Teachers..who always be wif me when i need them..

Thanks a lot for ur co-operation my sista

1 comment:

CutieIntan said...

bakal cikgu yang comey