.

.

Wednesday, April 20, 2011

Menu Dinner Sempoi

Ya ampun..hanya tuhan sahaja yang tahu betapa letihnya aku pada minggu terakhir praktikal ni.

Rasa nak tido jer bila balik from sekolah. Tapi tugas seorang isteri tak boleh diabaikan. Hari yang meletihkan aku dan menu untuk dinner pun sempoi jer.

Kari telur + tomato, ikan pekasam, sambal belacan + durian skit dan ulam pucuk putat (import from kampung)…

ini sahaja yang aku mampu masak..=)tengah masak pun menggigil satu badan coz penat sangat kot

janji hati suami senang bila balik kerja, tengok si isteri dah sediakan makan malam di atas meja makan.

 

DSC08174

2 comments:

Elyn Sani said...

nyum nyum!!!

Mea Myra said...

isteri solehah ni.. hehe bagus bagus..pandai masz masak. mcm sedap je kari telur tu. x penah lak myra masak kari telur.. sharing resepi plsss.. hehehe ;)