.

.

Tuesday, April 5, 2011

She’s my anak buah hati

saya sayang dier sangat2..

eeee..dah tak tau dah apa nak buat ngan baby doll ni.

sangat comel dimata Maksu.

sangat bijak difikiran Maksu

sangat lah maksu sayang.

adoi, anak buah aku ni (anak kakak ipar aku) sangat la comel and aku harap nanti anak aku pun secomel dier.

matanya yang besar, rambut yang ikal, bulu mata yang lentik, pipi yang tembam..heheheheheh comel giler la bak kata Uncle Bob!

dier la penawar dikala stress..aku and sang suami mesti balik umah mak kalau terasa nak ader baby.

sangat manja ngan sang suami…Irdina sayang uncle bob yer? heheheheh

i love u sayang.

020420111339 020420111341  020420111338020420111334

1 comment:

Dinda Iva said...

hehehehe..iva takleh sayang sorang je anak buah kanda..sebab ramai..kang ade yang jeles...itupon kalau paksu dan maksunya tak layan..mulalah macam-macam dibuatnya nak tarik perhatian..tapi memang comel pon anak buah mas ni..hehehehe..pipi tembam...macam maksu dia..hehehe