.

.

Friday, May 20, 2011

Alhamdulillah!

Alhamdulillah, niat saya untuk rajin kini menjadi kenyataan

Saya sudah mendapat kerja...weeeee tak boleh bosan2 lagi kat umah, takder malas lagi coz kene pg kerja pasni..

Alhamdulillah, rezeki nak raya ni kan!...heheheh pas ni boleh la beraya sakan 4 atau 5 pasang baju raya...kalau tak kejer ni sang suami bagi sehelai jer baju raya..heheheeh

Aku bersyukur sangat dapat kejer ni..coz aku dah tahap bosan nak mampos kat umah ni..



2 comments:

Mea Myra said...

yey.. alhamdulillah.. aminnnnn

Reflisia said...

aminnn...=)