.

.

Wednesday, May 4, 2011

Farewell Party ~ Part 2 (Form 4)

I just get a sms from 1 of student 4 Emeralds

“Cikgu, bila cikgu nak datang ajar saya lagi..saya rindu and sayang cikgu”

Adoiiii sayunyer…

Entry ni khas aku buat untuk ucapkan JUTAAN terima kasih kepada semua pelajar Tingkatan 4 Emerald kerana sanggup mengumpulkan duit satu kelas dan buat farewell party tuk cikgu.

Aku sangat tak sangka yang dorang buat semua ni tuk aku.

Hari Khamis 21 April 2011 adalah hari terakhir aku mengajar kelas ni tapi adalah hari kedua terakhir aku kat sekolah tue.

Sebelum balik dorang datang kat aku and minta aku ke kantin..

OMG sangat tak sangka dorang dah sediakan semuanya untuk berPARTY heheheheh

terharu sangat sayang…kenapa kamu treat cikgu macam ni sampai cikgu rasa nak merayu jer kat Pengetua sekolah tetapkan cikgu kat sekolah ni…heheheheh (dalam hati jer la)

yang paling buat aku rasa sayu..yang mana tak dapat join party ni siap datang jumpa aku and minta ampun dan maaf and ucapkan terima kasih serta peluk cium aku lagi tue…

tak kira melayu ataupun india, semuanya hugs aku (perempuan sahaja)…mana tak menangis aku dibuatnya,,

Alahai dorang ni…

Alhamdulillah setakat ni aku mendapat feedback yang baik dari student aku sendiri tentang cara P n P yang aku buat.

Semuanya menunjukkan peningkatan dalam kelas. dari yang tak yakin dan berani nak angkat tangan, tapi kini berebut2 nak menjawap soalan yang diberikan.

dari yang selalu ponteng sekolah, kini kelas aku jer pasti penuh satu kelas.

Ya ampun bertapa gembira rasa hati bila berjaya membawa bebudak ini untuk belajar.

Sangat bersyukur bila P n P yang dijalankan sangat berkesan.

Cikgu sayang kamu semua 4 Emerald

4e Kek untuk cikgu tersayang

DSC08593 my sweetie pie

DSC08596 my kids

DSC08597

DSC08600  

DSC08603

Camera Sony 25 kasihnya cikgu kepada muridnya

 

DSC08625

DSC08627 pelajar paling nakal dalam kelas…pemalas pada mulanya tapi akhirnya aku berjaya bawa dier ke landasan yang betul

DSC08634 Nana and the gang..

DSC08641

macam santa claus tak? satu karung hadiah aku bawak balik

DSC08644 

 

DSC08652

Sangat terharu bila dapat hadiah pulak…banyak sangat hadiah yang dapat!

No comments: