.

.

Friday, May 6, 2011

Farewell Party ~ Part 3 (2 Diamond)

Mood masih rindukan sekolah ni.

Masih rindukan pelajar aku kat sekolah.

ok entry ni aku nak tujukan khas buat pelajar KHB ~ Pilihan 4 (perdagangan dan keusahawanan) Tingkatan 2 Diamond coz buat farewell party tuk cikgu dorang ni.

T E R I M A  K A S I H sayang-sayang cikgu…

walaupun party kecil but it’s full of meaning for me.

since aku memang dah janji nak bagi dorang kek, aku sempat belikan dorang brownies from Secret Recipe jer…

Sorry sayang, cikgu memang tak sempat nak bake uolls cake. bz sangat.

farewell party ni buat after sekolah pada 22th April 2011 iaitu hari terakhir aku kat sekolah tue.

Sangat tak sangka bila bebudak tue raikan aku sebegini.

Seperti biasa. sesi meluahkan perasaan, makan2, bagi hadiah dan sesi salam, peluk cikgu.dan sesi mengalirkan air mata

Secara jujurnya aku masih rindukan mereka. mereka permata hati saya yang selalu buat saya ketawa.

Kalau masuk kelas mereka ni dengan mood yang tak baik pun, akan bertukar menjadi better coz dorang ni memang pandai amik hati cikgu mereka.

Alhamdulillah hubungan aku dengan mereka masih lagi erat dengan adernya FB dan fon ni..

Ok jom layan a lot of picha had been taken from the party..

OMG I miss them sooo much

   DSC08687DSC08693 tgk…masa party pun diorg boleh buat cikgu ketawa terbahak2

DSC08696

untuk sayang-sayang cikgu

DSC08701DSC08717Camera Sony 27

kasihnya murid kepada guru

Camera Sony 26

gelagat dorang ni memang buat saya rindu

 DSC08756 DSC08758

DSC08759Camera Sony 28

      sesi bagi cikgu tersayang H A D I A H kenangan

DSC08779DSC08781

DSC08788

hadiah from 2 Diamond to Cikgu Masz..Thanks sayang

No comments: