.

.

Tuesday, May 10, 2011

Kecur Air Liur

Haaaa T E N G O K ni….DSC08856

depan umah aku kat kg

DSC08858DSC08859DSC08862 DSC08860    Amcam? mengidam tak tgk mangga bergayut begini?

 

Baru-baru ni aku balik kg…kene plak musim Mangga berbuah..huiii semua pokok mangga menunjukkan hasil masing2 ok!

aku amik picture satu pokok ni jer…sebab ini yang paling dekat ngan umah aku…depan umah jer ni..

uiiii kecur air liur kan tgk mangga muda ni,

kalau petang2 lepak tepi sawah, sambil makan mangga muda dan colek…sedap giler kan..

Pastu setiap hari boleh makan KERABU MANGGA kan..hehehhe

pulut mangga setiap pagi dan jus mangga penghilang dahaga ketika musim panas ni..

Yang pasti aku bawak balik KL sekarung guni buah mangga..jgn jeles eak..sampai la ni dok ada lagi..=)

Alamak rindu kampung aku plak…padahal baru balik dari kg!

1 comment:

fyna said...

depan umah fyna pown byk mangga...
mmg musim mangga e?





jom singgah n follow belog fyna..
http://inibelogfyna.blogspot.com/