.

.

Tuesday, May 24, 2011

Long Skirt ~ make it Sexy

ueww..my next sewing project still LONG SKIRT…(itu jer yang aku terror..hehehhe)

al-kisah hikayat sehelai skirt labuh ni…memula aku pg cari kain nak buat long dress…tetiba terjumpa kain buat skirt yang cantik…hehehehe

aper lagi truskan niat murni buat skirt la…so beli a few fabrik tuk teruskan project murni nak VOGUE…heheheh

so belek nyer belek skirt yang patut dibuat dapatla satu design skirt ni..nama skirt ni adalah skirt separuh bulatan!

so sesiapa yang berminat boleh tgk and boleh tempah kat saya…hehehehe gurau jer

ini semua sekadar suka2 dan sekadar untuk saya jadi Vogue gitewww..hehhehe

Jom2 tgk hasilnya!

230520111833

make it style; ribben di hujung zipped…sexy skit

220520111813  220520111811 hamparan skirt..

220520111808-1 220520111809

boleh bergaya seperti saya…=)

6 comments:

lovelywa said...

Salam maz,
saya pun minat gak dgn skirt2 nih..klau nk tempah ngn maz bole ke?? sy minat yg A shape punye, takmo kembang2 sgt sbb sy ni rendah orangnye..

Reflisia said...

salam Lovelywa,

nak tempah eak..boleh nanti wa kasi ukuran keliling pinggang and punggung. pastu labuh kain sampai mana k..

nak A shape eak? bole2...

nasazfrog... said...

wah seronoknya dah boleh bikin skirt sendiri... pandainya dia,,, hehehe.. good girl!

cik fa said...

cntik

lovelywa said...

ok..nnti balik sy ukur dulu..tp kain tu nk sy belikan sendiri ke or maz yg belikan?? better sy beli sendiri la kot..klau skirt guna bape meter ehh?? cadangnye nk buat sepasang ngn my dotter umur 3 tahun..hehe

mama tisya said...

cun ler...org comei pki apa pn comei

**nanti kita p upm kita roger..aritu ada p tp tk sempt roger