.

.

Thursday, May 26, 2011

Scotty or Lauren?



Gah sangat kah American Idol?

it's not about gah, but it's about passionate!...Gah atau Megah tue soal lain.. yang menjadi persoalan saperkah yang akan menang American Idol Season 10 ni...

2 org jer yang tinggal ni! Scotty McCreery or Lauren Alaina? (2-2 aku minat...memang best)

semasa entry ni di tulis aku sedang menonton (L) American Idol Season 10 at channel 711.

Aku bangun seawal pagi 6.15 pagi, solat subuh, then siapakan bekfast tuk sang suami pastu mengadap depan TV...

kebiasaanya, selepas sang suami ke office aku akan tido semula (maklumla tak kejer kan! suri rumah sepenuh masa and banyak masa nak tido)

tapi hari ni aku berjaga dari pukul 6.15pagi sampai la sekarang. semata2 nak tgk saper menang. Aku antara peminat setia American Idol 10 ni coz takder kejer nak buat, menantap jer channel 711 ni dan ter follow plak kisah American Idol 10 ni kan!

bermula dari dorang buat audition sampaila ke GRAND FINALE!

who will win? but mereka memang superb la..Scotty, Lauren! I really adore ur voice so much!

Ok guys wait and see who gonna be American Idol (10)...


Lauren & Scotty





2 comments:

chenta nana said...

x sempat nak tengok A.I..... nice blog babe..
btw, salam kenal dari nana..)

Reflisia said...

hye dear salam kenal....yunk, Scotty won!