.

.

Friday, May 27, 2011

Washing Machine dalam perutku!

Adoi…baru bukak lappy…

masih pening2 lalat lagi ni…

Alkisah hari ini adalah hari yang kurang sihat tuk saya. Kes nya berpunca dari malam tadi.

sebelum tido tue dah rasa dah perut cam tak best jer…tapi malas nak fikir coz kalau dilayan makin melampau..so buat2 tak tahu jer…

baru tido satu jam, perutku terasa macam WASHING MACHINE…terasa berputar jer…addoooii sakitnya tak payah nak citer la…(yang bestnya aku bleh terfikir aku nak beranak..ishhh merepek tul)

puas aku ke kiri dan ke kanan masih sakit…nak kejut sang suami tak sampai hati plak tgk dier tidur…

so layan la sakit sendirian sampai ker pagi…adoiii tak bleh tido ok…

perutku asyik mencuci pakaian jer (ntah apa yang dicucinya)…sakit!

dalam kul 6.30am sang suami kejutkan aku soh bangun (biasanya aku bangun kul 6am)..pastu aku bgtau sang suami yang perut aku ader washing machine…terkejut + ketawa terbahak2 dier….uwaaaaaa si isteri sakit ok!

he ask me to minum milo + makan oat biscuit..katanya angin ni…so aku ikut katanya and Alhamdulillah ok skit perut aku…so aku soh sang suami pg kejer la…coz aku rasa aku makin ok.

tapi perut aku masih berputar, walaupun tak sehebat pagi tadi..and aku rasa semua ni disebabkan angin kot…

yer la lately ni makan tak tentu..asyik dok baking jer and tak makan!

No comments: